Aku duduk mengadap tv sejak dari entah bila. Malam tadi mungkin. Atau malam kelmarin. Dah, tak penting. Lately otak asyik berfikir nak remove segala apa yang aku panggil past. Benda like personal problems, friendship, life, exams etc. It contains nothing that matters much in present which I could definitely say for sure and hopefully in future as well. Bukan apa, kadang kadang aku terfikir benda lepas tak elok disimpan lama lama. Nanti mengundang misinterpretation, misunderstandings, miscommunication segalalah.
The new chapter has begun long time ago but the past is still written in there. Kinda sick when I look at it hence the idea of deleting it come out. Lagi pon tonite I'm turning into 22 so yeah one should turn over a new leaf huh? hehe
So lets blog freely again. weehuuuu.
p/s : Dems, akhirnya aku masih blogging tanpa berfikir panjang. I did say this is still the same old me right? hehe. Manusia susah nak berubah, apa yang berubah adalah sekeliling rasa dan their thinking.
xoxo
No comments:
Post a Comment